ნოუ კამპი გვარდიოლას დაემშვიდობა


ალბათ ყველამ ნახეთ გუშინდელი ბარსელონური დერბის შემდეგ რაც მოხდა. დამეთანხმეთ და ეს საკმაოდ ლამაზი და ამაღელვებელი მომენტი იყო, რომლის მსგავსი საფეხბურთო სამყაროს ალბათ არც ახსოვს. ასე მხოლოდ ლეგენდებს აცილებენ გუნდიდან და ისიც მაშინ თუ კი ის ფეხბურთელია. მაგრამ მწვრთვნელი?!… ნოუ კამპის დიქტორმა მანუელ პიჩმა სიამაყით გამოაცხადა.

პეპმა კი ეს სიტყვები განაცხადა:

“-საღამომშვიდობის. ცხოვრებამ მე საჩუქარი მიბოძა. მე მქონდა შესაძლებლობა, რომ ამ ხუთი წლის განმავლობაში სპექტაკლი მეხილა, რომლებსაც ეს ბიჭები ქმნიდნენ. ვერც კი წარმოიდგენთ თუ რა სიყვარული მიმყვება აქედან სახლში, თქვენ ვერც კი წარმოიდგენთ რამდენი ბედნიერება მაჩუქა ამ ხუთმა წელმა. მეც ისევე პრივილიგირებული ვარ, როგორც თქვენ, მაგრამ მე უფრო ახლოს ვიყავი ამ ბიჭებთან. ვიმედოვნებ ნასიამოვნები დარჩით, როდესაც ამ გუნდის თამაშს თვალს ადევნებდით. მადლობას გიხდით სუყველას. ვინც ყველაზე მეტს კარგავს – მე ვარ. ჩემი ღვედი ძალიან მოჭერილი მქონდა და მე ის ცოტათი შევიხსენი. მაგრამ თქვენ ნუ შეიხსნით იმიტომ, რომ კარგ ხელში რჩებით. რჩებით მასთან [ვილანოვა].”

 

Leave a Reply

